6a Edició de la Nit de les Mines

04/07/2022

6a Edició de la Nit de les Mines

Les Mines de Bellmunt del Priorat acull el 15 de juliol un tast-festa de tots els vins de l’Associació de Cellers de la Conca del Siurana.

El proper divendres 15 de juliol, l’Associació de Cellers de la Conca del Siurana organitza la seva 6a edició de la Nit de les Mines al Museu de les Mines de Bellmunt del Priorat.
L’esdeveniment començarà a les 21:00 h fins a la 01:00 h i permetrà degustar durant 3 hores els vins de tots els cellers, així com tastar una selecció de vins naturals i vins ancestrals de cellers convidats de diferents zones vitícoles catalanes i també gaudir d’una oferta gastronòmica per a tots els gustos: taco vegà, makis, asado argentí, caneló fred i postres. A partir de les 00:00 h la zona de vins es tancarà i donarà inici a la festa amb una barra de vins i combinats i amb música a càrrec de DJ Amable, resident de la sala Razzmataz.
Entre tots els professionals participants trobem Casa Gran del Siurana, Gran Clos del Priorat, Álvaro Palacios, Estriacus, Mas Blanc-Pinord, Solà Clàssic, Clos Galena, Xavi Pallejà Viticultor, Celler La Griba, Mas d’en Gil, Celler Bartolomé, Priorat B&D Lab i Costers del Priorat. I la presència d’alguns cellers convidats elaboradors de vins naturals i ancestrals com ara Dumenge, Ànima Mundi, Ordavins, Bell Cross, Joan Asens, Vins Desantesos, Avenc del Garraf i Mas d’en Baiget .
L’acte compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Bellmunt del Priorat, la DOQ Priorat i el Museu de les Mines de Bellmunt.
L’Associació té com a objectiu principal difondre la cultura del vi i del territori, per aquest motiu organitza diferents activitats durant l’any. Aquest tast, en concret, va dirigit a tots els aficionats i amants del vi, de la bona música i del bon menjar.
Les entrades estan ja a la venda per 40€ anticipadament a tastdelesmines@gmail.com. També es podran adquirir a taquilla el mateix dia per 50€ i amb l’opció de venir amb bus des de Vilafranca del Penedès, Tarragona i Reus.
Informació addicional:
Tast de les Mines tastdelesmines@gmail.com